Wij kijken samen met u naar de mogelijkheden voor uw IT omgeving.
Dit kan gaan om bijvoorbeeld systemen, hardware, software of development kwesties.
IT Consultancy
Als IT consultant hebben wij voornamelijk een adviserende rol en assisteren u bij beheer taken waar nodig.
U blijft hierdoor zelf in beheer over uw IT omgeving en neemt contact met ons op indien nodig.
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.
IT Beheer
Wij creëren een persoonlijk plan op maat zodat uw IT behoeften optimaal worden vervuld.
Hierbij kunnen wij ons uitgebreide aanbod van diensten inzetten waaronder:
- Pro actief beheer (voorbeeld: onze monitoring software maakt automatisch een melding in onze Helpdesk wanneer uw hardde schijf bijna vol zit).
- Cloud Security (beheerde antivirus, automatische schijfencryptie en patch management).
- Cloud Backup (wij maken periodieke back-ups van uw desktop, laptop of server naar onze beveiligde cloud)
- VoIP (telefonie en fax over internet).
- Web en VPS hosting
- Reparatie en verkoop van computers, laptops en randapparatuur
- (Aankoop)advies
- Vormgeving en webdesign
- En meer…
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.
Helpdesk
Via onze Helpdesk krijgt u snel antwoord op uw (technische) vragen.
U kunt onze Helpdesk bereiken via helpdesk@vdtg.nl, of als u een bestaande klant bent via helpdesk.vdtg.nl.
Tarieven
Wij gebruiken verschillende ondersteuningsniveaus. Deze structuur helpt bij het efficiënt afhandelen van vragen of problemen, en zorgt ervoor dat klanten of gebruikers snel en effectief geholpen worden door de juiste persoon.
- Eerstelijns ondersteuning: Dit is het eerste contactpunt voor klanten of gebruikers, die hulp nodig hebben. Hier behandelen wij basisvragen en eenvoudige problemen. Wanneer de klant of gebruiker telefonisch contact opneemt registreren wij de hulpvraag in onze Helpdesk systeem.
€7,50 per kwartier - Tweedelijns ondersteuning: Dit niveau biedt meer gespecialiseerde ondersteuning. Hier behandelen wij complexere problemen die niet door de eerste lijn kunnen worden afgehandeld.
€15,- per kwartier - Derdelijns ondersteuning: Dit is de hoogste ondersteuning laag waarbij er experts of ontwikkelaars nodig zijn die diepgaande technische kennis hebben. Ze worden ingeschakeld voor
zeer complexe of kritieke problemen die niet door de eerste en tweede lijn kunnen worden
opgelost.
Dit kan intern zijn, een externe (software)leverancier of iemand uit ons netwerk.
Maatwerk via offerte
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.
Alle genoemde prijzen zijn exclusief materiaalkosten en exclusief BTW.
Buiten onze openingstijden rekenen wij per uur i.p.v. per kwartier.