BCS Dossier Manager is een digitale oplossing voor het beheren van personeels- en verzuimdossiers. De software is ontwikkeld door BCS HRM & Salarisadministratie en ondersteunt organisaties bij het veilig en gestructureerd vastleggen van HR-gerelateerde informatie.
Met deze tool kunnen gebruikers onder andere:
- Verzuim registreren en opvolgen volgens de Wet verbetering poortwachter;
- Medische en personeelsgegevens centraal en beveiligd opslaan;
- Samenwerken met externe partijen zoals arbodiensten;
- Rapportages genereren voor inzicht in verzuim en dossieropbouw.
BCS Dossier Manager is ontworpen om te voldoen aan actuele wet- en regelgeving op het gebied van privacy en gegevensbescherming (AVG). De software wordt veel gebruikt binnen het MKB en door organisaties die behoefte hebben aan overzicht en controle over hun HR-processen.
Voor meer informatie over deze oplossing verwijzen wij u graag naar de website van BCS: https://bcs.nl/en/hrm-software/bcs-dossier-manager
Vragen?
Neem dan contact met ons op.