Wat is BCS Dossier Manager?

BCS Dossier Manager is een digitale oplossing voor het beheren van personeels- en verzuimdossiers. De software is ontwikkeld door BCS HRM & Salarisadministratie en ondersteunt organisaties bij het veilig en gestructureerd vastleggen van HR-gerelateerde informatie.

Met deze tool kunnen gebruikers onder andere:

  • Verzuim registreren en opvolgen volgens de Wet verbetering poortwachter;
  • Medische en personeelsgegevens centraal en beveiligd opslaan;
  • Samenwerken met externe partijen zoals arbodiensten;
  • Rapportages genereren voor inzicht in verzuim en dossieropbouw.

BCS Dossier Manager is ontworpen om te voldoen aan actuele wet- en regelgeving op het gebied van privacy en gegevensbescherming (AVG). De software wordt veel gebruikt binnen het MKB en door organisaties die behoefte hebben aan overzicht en controle over hun HR-processen.

Voor meer informatie over deze oplossing verwijzen wij u graag naar de website van BCS: https://bcs.nl/en/hrm-software/bcs-dossier-manager

Vragen?

Neem dan contact met ons op.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *