Installeren DM Office Add-in

Via dit stappenplan kunt u de DM Office Add-in (de Microsoft Word invoegtoepassing voor het bewerken van documenten in BCS Dossier Manager) installeren.

  1. Ga naar het Dossier Manager Webportaal van uw bedrijf of arbodienst, en log daar in.
  2. Klik rechtsboven op uw naam .
  3. Klik op Mijn Instellingen .
  4. Klik op de keuzelijst (deze staat standaard op Algemeen), en klik op Documenten .
  5. Zorg dat de vinkjes beide aan staan, zo niet doe dit dan en klik op Opslaan.
  6. Klik op De DM Office Add-in downloaden
  7. Indien u Microsoft Edge gebruikt (wij raden dit aan), dan krijgt u het volgende te zien:
    Klik op MediSoftWordAddIn.exe wanneer deze klaar is met downloaden.
  8. Wanneer u een ondersteunde Microsoft Office versie hebt geinstalleerd, krijgt u het volgende te zien:
    Klik op Add-in Installeren.
  9. Klik op Ja (als deze vraagt om inloggegevens heeft u geen rechten om applicaties te installeren, neem dan contact op met uw IT Helpdesk).
  10. Klik twee keer op Next .
  11. Klik op Install .
  12. Klik op Close .
  13. Start nu uw apparaat opnieuw op, hierna zou de DM Office Add-in moeten werken.

Vragen?

Neem dan contact met ons op.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *