Via dit stappenplan kunt u de DM Office Add-in (de Microsoft Word invoegtoepassing voor het bewerken van documenten in BCS Dossier Manager) installeren.
- Ga naar het Dossier Manager Webportaal van uw bedrijf of arbodienst, en log daar in.
- Klik rechtsboven op uw naam
.
- Klik op Mijn Instellingen
.
- Klik op de keuzelijst (deze staat standaard op Algemeen), en klik op Documenten
.
- Zorg dat de vinkjes beide aan staan, zo niet doe dit dan en klik op Opslaan.
- Klik op De DM Office Add-in downloaden
- Indien u Microsoft Edge gebruikt (wij raden dit aan), dan krijgt u het volgende te zien:
Klik op MediSoftWordAddIn.exe wanneer deze klaar is met downloaden. - Wanneer u een ondersteunde Microsoft Office versie hebt geinstalleerd, krijgt u het volgende te zien:
Klik op Add-in Installeren. - Klik op Ja (als deze vraagt om inloggegevens heeft u geen rechten om applicaties te installeren, neem dan contact op met uw IT Helpdesk).
- Klik twee keer op Next
.
- Klik op Install
.
- Klik op Close
.
- Start nu uw apparaat opnieuw op, hierna zou de DM Office Add-in moeten werken.
Vragen?
Neem dan contact met ons op.